כשר רבנות

רגע לפני שרוכשים זיכיון 3 דברים שאתם חייבים לדעת

1. תמיכה אותה תקבלו

זו גם שאלה חשובה שיש לדון בה. ישנן רשתות שמספקות את הכלים והתמיכה הנחוצה לזכיינים. יש לבחור ברשת, המספקת הדרכה והכשרה מתאימה לזכיינים המעוניינים לפתוח סניפים של אותה הרשת. יש לברר מה הרשת מסוגלת להעניק והאם היא תומכת בזכיין גם ברגעים קשים? האם ישנה תמיכה ועזרה גם כאשר ההתנהלות בסניף היא כושלת? את כל אלה יש לשאול ולברר, לפני שמתחילים בכלל לפתוח סניף של רשת מסוימת, אפילו אם היא נחשבת כרשת מצליחה. ההתלמדות ברשת ובסניף שהזכיין מעוניין לנהל, יכולה לגרום לזכיין להבין לאיזה סוג של עסק הוא נכנס ואם הוא אכן מסוגל לנהל את הסניף לאורך זמן.

2. תחרות בענף וייחודיות המוצר

כאשר בוחרים רשת ממנה רוצים לרכוש זיכיון צריך לשים לב מה השוק בו פועלת הרשת, מה המוצר אותו היא מוכרת, מי המתחרים בתחום. במידה ויש מתחרים רבים שמוכרים את אותו המוצר מצד אחד זה יכול להצביע על מוצר פופולארי ומצד שני זה יכול להצביע על שוק רווי. במידה והתחום תחרותי יש לחפש את היתרון היחסי של הרשת על פני רשתות אחרות ומתחרים אחרים. ראשוניות יכול להיות יתרון מאוד משמעותי.

3. רשת ג'וני קריספי - מזמינה אותך להצטרף להצלחה!

הרשת הינה רשת מובילה בפריסה ארצית וצפויה ולהתחיל פריסה בינלאומית במהלך 2016. המערכת התפעולית והשיווקית מספקת לכל זכיין תמיכה מקצועית, מענה מהיר, יתרון תחרותי, ליווי והכשרה, יחס אישי והכוונה ועוד.

השילוב הייחודי של מזון טרי, טעים ומגוון יחד עם מוסיקת מיינסטרים, עיצוב בועט המתאים לשעות היום והלילה הופך לבילוי לילי, יוצרים אווירת ג'וני קריספי מנצחת. אנחנו מזמינים אותך להגיע לפגישת הכרות חינם ולהתרשם מהעיצוב, המיתוג, הריהוט
והאבזור שלנו.

חזור